El passat dijous va tindre lloc a la Casa de la Cultura el lliurament del premis del certamen de Sant Jordi d’aquesta edició. Com tots els anys els nostres alumnes, des de 3r de Primària fins a 6é, van participar amb nombrosos treballs, tant en l’apartat de narrativa com en el de poesia.

De tots els treballs presentats, van ser tres els participants que van obtindre un premi, aquests alumnes son: Pablo Guerra Vallejo (4t Primària), Paula López Sempere (5é Primària) i Carlos Pérez Mollá (6é Primària).

Des d’ací volen donar l’enhorabona als nostres alumnes, no sols als tres premiats sinó també a tos els participants que van contribuir amb els seus escrits a engrandir aquest certamen i a representar a Alonai tan bé. Moltes gràcies, futurs escritors!

Els alumnes premiats

Ver fotos